Go2People – merkkompas en story
Go2People Websites maakt sinds 2008 mooie en gebruikersvriendelijke websites voor grote bedrijven en startende ondernemers. De Amsterdamse ambitieuze webbouwer wil verder groeien en vroeg Pitvis te helpen om het merk Go2People nog duidelijker te definiëren.
Merkkompas
Samen met oprichter Wim Feijen en zijn team ontwikkelde Pitvis in een workshop een helder merkkompas voor de toekomst. Dit leverde onder meer een passende ‘why’ op en een merkessentie die in de kern beschrijft wat Go2People drijft en biedt: ‘succes maken we samen’. Ook legden we in dit merkkompas de merkpersoonlijkheid en de belangrijkste merkwaarden vast.
“Pitvis weet woorden te geven aan datgene waar wij al jaren omheen cirkelden maar niet onder woorden kregen. Onder leiding van merkbouwer Roderik kwamen we snel tot onze kern in een prettige sessie met ons team, en passender uitgedrukt dan alle pogingen hiertoe in de afgelopen 10 jaar, in een zin die blijft hangen: “succes maken we samen”. Hier zit voor ons alles in, het is onze essentie.” Wim Feijen, oprichter en eigenaar Go2People
Coporate story
Pitvis nam vervolgens interviews af over het verleden, heden en de toekomst van Go2People. In combinatie met het merkkompas leverde dit een pakkend merkverhaal op dat Go2People intern en extern kan gebruiken om het merk nog beter dan voorheen te laden. Lees hier verhaal achter Go2People.
Persona
Tot slot maakte Pitvis samen met Nienke van der Laag een persona een van de Go2People -klantcategorieën: de zelfstandig ondernemer. Deze werkte Pitvis uit naar een visual waarmee deze klantgroep echt tot leven komt.