Mobiel.nl – 3D campagne
Trots! Pitvis ontwikkelde i.s.m. Caramel en Voorts de campagne ‘3P in 3D’ voor de medewerkers en relaties van Mobiel.nl. Dit succesvolle telecombedrijf is gestart met het aanbieden van digitale televisie, vast internet en vast bellen. Mobiel.nl noemt dit ook wel 3P (triple play). Omdat Mobiel.nl er met 3P drie dimensies bij krijgt, wilden we dit nieuwe aanbod ook echt in 3D laten zien. Ofwel ‘3P in 3D’.
Medewerkers en relaties ontvingen een doosje met een uitvouwbare 3D-bril (cardboard). Na het downloaden van de speciale app ‘mobiel.nl 3Pin3D’, konden de zij met hun smartphone en bril in virtual reality een reis door de tijd maken met de telefooncel die een prominente plek heeft in het kantoor van Mobiel.nl in Leidschendam. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor baliemedewerker Cihan en de oprichters van Mobiel.nl, Thomas Borsboom en Lucas van Reeken.
“Jullie hebben met een zeer krappe deadline een creatieve en succesvolle campagne voor ons opgezet.”
Thomas Borsboom, CEO van Mobiel.nl
Voor de productie van de film was weinig tijd. We zijn er dan ook trots op dat het is gelukt om de film in slechts twee weken te produceren. En het resultaat mag er zijn. Gezien alle enthousiaste reacties op de film kreeg de 3P-lancering veel positieve aandacht. Kijk hier hoe twee T-Mobile-partners 3P in 3D beleven.
Wil je zelf ook een reis door de tijd maken in een telefooncel? Download dan op je smartphone de app ‘mobiel.nl 3Pin3D’. Kost je hooguit een minuutje. Bekijk vervolgens via de app de 3P-lancering. Om dit moment optimaal in 3D te beleven kun je de lancering het beste bekijken met een 3D-bril (cardboard).
Concept campagne: Pitvis – Filmscript: Pitvis en Voorts – Vormgeving: Voorts – Projectmanagement: Caramel en Pitvis – Productie film: VR-producties.nl