Go2People – merkkompas en story
Go2People Websites maakt sinds 2008 mooie en gebruikersvriendelijke websites voor grote bedrijven en startende ondernemers. De Amsterdamse ambitieuze webbouwer wil verder groeien en vroeg Pitvis…
lees verderGo2People Websites maakt sinds 2008 mooie en gebruikersvriendelijke websites voor grote bedrijven en startende ondernemers. De Amsterdamse ambitieuze webbouwer wil verder groeien en vroeg Pitvis…
lees verderBij Mobiel.nl kunnen klanten vanuit hun mobiele abonnement makkelijk abonnementen voor mobiel, vast bellen, internet en tv vergelijken, kiezen en bestellen. Pitvis maakte in samenwerking met Caramel en Voorts een TV-commercial waarin we de propositie van Mobiel.nl op speelse wijze uitleggen.
lees verderFeiken Verwarming is al vier generaties actief met het vervangen en onderhouden van verwarmingsketels door heel Nederland. Voor dit in Amersfoort gevestigde familiebedrijf ontwikkelde Pitvis…
lees verderTrots! Pitvis ontwikkelde i.s.m. Caramel en Voorts de campagne ‘3P in 3D’ voor de medewerkers en relaties van Mobiel.nl. Dit succesvolle telecombedrijf is gestart met het aanbieden van…
lees verderIn opdracht van Brancheorganisatie Kinderopvang ontwikkelde Pitvis samen met in60seconds deze animatie voor het merk PEPP.
lees verderIn opdracht van Brancheorganisatie Kinderopvang ontwikkelde Pitvis het merk PEPP voor een pilot rondom permanente educatie in de kinderopvang.
lees verderVoor kinderen van 0 tot en met 12 jaar is het aanbod versnipperd. Voorscholen, kinderdagverblijven, basisscholen en buitenschoolse opvang lijken wel eilandjes: verschillende kansen, leeftijden…
lees verderVoor het Amsterdamse werving- en selectiebureau Steiger B ontwikkelde Pitvis naast de nieuwe huisstijl een nieuwe website.
lees verderVoor het Amsterdamse werving- en selectiebureau Steiger B heeft Pitvis een merktraject begeleid om het nieuwe merk Steiger B op de kaart te zetten. Een mooi en intensief merktraject van verdiepen, verbinden naar verleiden.
lees verderSinds 2015 zijn gemeenten verantwoordelijk voor vrijwel alle ondersteuning aan kwetsbare huishoudens. De budgetten die daarbij horen nemen echter af, terwijl het beroep op voorzieningen blijft…
lees verderUit de werkplaats van de heren van Kiloo komen kloeke, ambachtelijk gemaakte woonassecoires van hout en beton. Vandaar de naam Kiloo die Pitvis bedacht voor…
lees verderDe Amsterdamse hockeyclub AthenA bestaat tien jaar. De club wilde voor haar verjaardag iets duurzaams terug doen voor de buurt en bedacht de webapp ‘AthenA-10-tours’.…
lees verderBegin schooljaar 2013 is basisschool Cosmicus-Impuls in Amsterdam Noord gestart. Om de aandacht te prikkelen onder ouders lanceerde de basisschool de Ubiquist-campagne.
lees verderDe Amsterdamse hockeyclub AthenA bestaat tien jaar. Pitvis ontwikkelde samen met Volgloed voor de jarige club onder andere een lustrum-logo en -huisstijl.
lees verderDe markt voor kinderopvang staat onder grote druk. Bij Impuls, organisatie voor welzijn en kinderopvang, begeleidde Roderik Berghegen een merktraject: van visie naar communicatie.
lees verder