Go2People – merkkompas en story

Go2People Websites maakt sinds 2008 mooie en gebruikersvriendelijke websites voor grote bedrijven en startende ondernemers. De Amsterdamse ambitieuze webbouwer wil verder groeien en vroeg Pitvis…

lees verder

Mobiel.nl – TV-commercial

Bij Mobiel.nl kunnen klanten vanuit hun mobiele abonnement makkelijk abonnementen voor mobiel, vast bellen, internet en tv vergelijken, kiezen en bestellen. Pitvis maakte in samenwerking met Caramel en Voorts een TV-commercial waarin we de propositie van Mobiel.nl op speelse wijze uitleggen.

lees verder
Feiken uitgelicht

Feiken – campagneconcept

Feiken Verwarming is al vier generaties actief met het vervangen en onderhouden van verwarmingsketels door heel Nederland. Voor dit in Amersfoort gevestigde familiebedrijf ontwikkelde Pitvis…

lees verder
3D, Mobiel.nl, Pitvis

Mobiel.nl – 3D campagne

Trots! Pitvis ontwikkelde i.s.m. Caramel en Voorts de campagne ‘3P in 3D’ voor de medewerkers en relaties van Mobiel.nl. Dit succesvolle telecombedrijf is gestart met het aanbieden van…

lees verder
Pitvis_animatie_PEPP

PEPP – animatie

In opdracht van Brancheorganisatie Kinderopvang ontwikkelde Pitvis samen met in60seconds deze animatie voor het merk PEPP.

lees verder
pepp (web)

PEPP – huisstijl

In opdracht van Brancheorganisatie Kinderopvang ontwikkelde Pitvis het merk PEPP voor een pilot rondom permanente educatie in de kinderopvang. 

lees verder
Pitvis_animatie_Impuls_Kindercampus

Impuls Kindercampus – animatie

Voor kinderen van 0 tot en met 12 jaar is het aanbod versnipperd. Voorscholen, kinderdagverblijven, basisscholen en buitenschoolse opvang lijken wel eilandjes: verschillende kansen, leeftijden…

lees verder

Steiger B – merktraject

Voor het Amsterdamse werving- en selectiebureau Steiger B heeft Pitvis een merktraject begeleid om het nieuwe merk Steiger B op de kaart te zetten. Een mooi en intensief merktraject van verdiepen, verbinden naar verleiden.

lees verder
Animtaie_MinisterieBZK_VNG_Pitvis

Ministerie BZK, VNG, LPBL – animatie

Sinds 2015 zijn gemeenten verantwoordelijk voor vrijwel alle ondersteuning aan kwetsbare huishoudens. De budgetten die daarbij horen nemen echter af, terwijl het beroep op voorzieningen blijft…

lees verder
Kiloo_Pitvis

Kiloo – merkbouw

Uit de werkplaats van de heren van Kiloo komen kloeke, ambachtelijk gemaakte woonassecoires van hout en beton. Vandaar de naam Kiloo die Pitvis bedacht voor…

lees verder
AthenA_app_Pitvis

AthenA – tourapp

De Amsterdamse hockeyclub AthenA bestaat tien jaar. De club wilde voor haar verjaardag iets duurzaams terug doen voor de buurt en bedacht de webapp ‘AthenA-10-tours’.…

lees verder
Ubiquist - campagne

Ubiquist – campagne

Begin schooljaar 2013 is basisschool Cosmicus-Impuls in Amsterdam Noord gestart. Om de aandacht te prikkelen onder ouders lanceerde de basisschool de Ubiquist-campagne.

lees verder
Concept, vormgeving, productie: Pitvis i.s.m. Volgloed

AthenA – huisstijl

De Amsterdamse hockeyclub AthenA bestaat tien jaar. Pitvis ontwikkelde samen met Volgloed voor de jarige club onder andere een lustrum-logo en -huisstijl.

lees verder

Impuls – merktraject

De markt voor kinderopvang staat onder grote druk. Bij Impuls, organisatie voor welzijn en kinderopvang, begeleidde Roderik Berghegen een merktraject: van visie naar communicatie.

lees verder